Vragen?

Hieronder vindt u de meeste antwoorden op uw vragen.

Wanneer wordt mijn product geleverd?

Pakket transport wordt indien voorradig nog dezelfde dag verstuurd, mocht het product onverhoopt niet op voorraad zijn is de levertijd 2 werkdagen.(i.v.m. doorbestellen bij leverancier). Pellet transport wordt altijd geleverd in overleg met u. U dient dan de dag van levering aanwezig te zijn op het adres, pellettransport wordt namelijk maar 1 maal aangeboden.Wel ontvangt u van de transporteur een track en trace code om te zien hoelaat het pallet geleverd wordt.

Hoe wordt mijn product geleverd?

U kunt tijdens het bestel proces aangeven hoe u de zitmaaier geleverd wilt hebben. Dit kan in krat maar ook is het mogelijk om de zitmaaier afgebouwd en startklaar aan huis geleverd te krijgen.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

tijdens het bestel proces is er de mogelijkheid om een ander adres voor levering door te geven.

Wie is de transporteur?

Pakketpost laten we verzorgen door PostNL, u ontvangt dan tijdig de tracking code. Pallet transport hebben we uitbesteed aan Koopman TransMission BV. ook is deze levering te volgen.

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons betalen met de volgende methodes: Creditcard, iDEAL ING Home, Klarna Achteraf betalen, Bancontact SOFORT Banking en Nieuw is Spraypay. Hiermee kunt u in 12-24-36 maanden uw aankoop terg betalen.

Kan ik ook gespreid betalen?

Het is bij ons mogelijk om uw aankoop in ermijnen te betalen. U kunt zelf kiezen of dat gebeurt in 12-24 of 36 maanden. Tevens kunt u altijd het bedrag in 1 maal terugbetalen.

Kan ik ook betalen bij aflevering?

Het is niet mogelijk om te betalen bij aflevering aangezien het vaak om iets grotere bedragen gaat hebben we besloten om dit via de bekende reguliere wegen te laten verlopen, U heeft dan ook altijd bewijs dat u betaald heeft.

kan ik mijn product reourneren?

Het is mogelijk om uw product binnen 14 dagen te reourneren, wel dient het product niet gebruikt te zijn en zijn de kosten van het retoursturen voor uw eigen rekening.

Garantie?

Op al onze producten zit 2 of 3 jaar garantie, mocht er een probleem zijn halen we de machine op en repareren we hem in onze eigen werkplaats, Dit zal inclusief transport maximaal 5 dagen duren.

Nog steeds vragen?

Neem contact met ons op via mail info@tuintechniekwinsum.nl of telefoon 0595-442974.

Contact